Skip to main content

Logistika poslední míle je finální a nejdůležitější etapa dodavatelského řetězce. Zahrnuje přijetí objednávky ze skladu a její včasné doručení zákazníkovi, obchodu nebo konkrétnímu odběrnému místu.

Když jsme přemýšleli, jak rozšířit portfolio našich služeb, uvědomili jsme si, že je to právě logistika první a poslední míle paletových (LCL/LTL) zásilek, která nám pomůže dosáhnout efektivnějšího využití našich stávajících kapacit v oblasti dopravních, celně deklaračních i skladových služeb.

Pro naše zákazníky, kterými jsou především partnerské logistické společnosti provozující pravidelnou sběrnou službu kusových zásilek do a z České republiky nyní zajišťujeme svoz a rozvoz jejich zásilekcross dock i krátkodobé skladování v našem logistickém centru. Pro společnosti ze zemí mimo EU pak také zajišťujeme kompletní celní odbavení.

Zajišťujeme pro naše klienty a partnery co nejrychlejší a nejjednodušší odbavení zásilek. Velkým úkolem pro PST CLC je především sladit činnost zaměstnanců ze tří různých oddělení naší společnosti, a to z paletové distribuce, skladu a celních služeb.

Zákazníkům také nově nabízíme pro veškerou komunikaci centrální kontaktní místo, které vše zastřešuje, koordinuje činnosti jednotlivých oddělení a vyřeší i ty nejsložitější požadavky.

Pro pilotní projekt jsme ze strategických a geografických důvodů zvolili Brno, kde jsme se přestěhovali do nového, většího skladu. Po zdárném překonání prvotních těžkostí, spojených se zavedením a nastavením všech potřebných procesů jsme na jaře mohli přejít do druhé fáze projektu, tedy do zapojení našeho dalšího logistického centra, tentokrát v Úžicích u Prahy.

Zavedením této služby jsme především získali nové zásilky pro náš domácí distribuční systém a podařilo se nám rozšířit již tak vysoký počet vyřešených celních případů. Koncoví zákazníci jsou pak pro náš obchodní tým vhodným zdrojem pro akviziční činnost.

Naši specialisté Vám pomohou zodpovědět konkrétní dotazy a zajistit profesionální logistický servis či celní odbavení kdekoli v České republice. V případě celní kontroly v České republice budeme schopni profesionálně importérům pomoct a ve spolupráci s celní správou najít vhodné řešení i v případě, že bude po 1.3.2021 zjištěny problémy u importované zásilky. Stávající i noví zákazníci s námi mohou komunikovat skrze náš zákaznický servis na telefonu 286 000 286 či emailem na obchod@pst-clc.cz.

 Ing. Vojtěch Brouček

Obchodní ředitel PST CLC, a.s.